8 nov 2014

Wat de gangen van de school aantrekkelijk maakt.

Tijdens mijn week onderwijspraktijk in het eerste semester liep ik een hele week mee met het zorgteam, hierdoor kon ik voor de eerste keer een kijkje nemen in alle klassen. Wat mij vooral opviel was dat bijna alle deeldomeinen van muzo zichtbaar waren in de gangen. Voornamelijk het deeldomein beeld kwam vaak aan bod, maar ook media en muziek waren duidelijk zichtbaar a.d.h.v. foto's.
Wat mij voornamelijk inspireerde waren de werkjes gemaakt met 'specialere' materialen. Zo werkten de leerlingen met  wattenstaafjes en ja zelfs met ongekookte pasta kunnen we ons muzisch uiten.
Ook zijn er op mijn school twee juffen die verantwoordelijk zijn voor blokfluit. Wanneer je dan door de gang loopt klinkt dit werkelijk fantastisch in de oren.